FANDOM

Del Judici Final o Dia del Judici Final se'n saben poques coses, principalment per que encara no ha passat ni se sap com passarà. El que és segur és que passarà, al mateix temps que l'Apocalipsi, l'Hecatombe i quatre xorrades més.

MaJUD1

Es diu que al Dia del Judici Final (denominació religiosa de la fi del món), el món ja estarà fet papilla i tothom serà jutjat pels actes. Quan dic tothom, incloc al rebesavi, avantpassats, Juli César, Neanderthalekos i molts més antecedents. Per això, sempre és millor morir-se poc abans de la Fi del Món, per que s'espera menys.

Però no passarà amb tot el món, ja que els budistes tenen un sistema més ràpid. Un es porta bé tota la seva vida i com a recompensa es mor eternament i se'n va al Nirvana, en canvi, si un es porta molt malament, com a càstig, torna a la vida i es reencarna (a no ser que sigui vegetarià) en el cos d'un nen. Vaja, que torna de la mort.

Per això hi han tants terroristes per allí.

Després de l'Apocalipsi, algú crearà una nova terra, i la portarà el que l'hagi creat. Poca gent sap, però, que l'Apocalipsi va tenir lloc dos cops. Un cop es diu Big Bang. L'altre es diu Arca De Noè.

Com sempre dic, a la tercera va la vençuda.